VRACENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Nebo je poškozené? Nebo chcete vyměnit za jiný produkt? U nás je to snadné.

 

Vrácení a výměna zboží

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit nebo vyměnit. Pro vrácení nebo výměnu je důležité, aby bylo zboží nepoškozené, bez známek užívání a v původním nepoškozeném obalu.

Prosíme, zabalte jej pečlivě, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Ideálně využijte náš obalový materiál, ve kterém jsme vám balíček odeslali a nezapomeňte do něj přiložit Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. 

Balíček zašlete na adresu D&H Solutions s.r.o., Za Žoskou 383, Nymburk, 288 02 a přepravci předejte tyto kontaktní údaje: obchod@prozdravotniky.cz, 723 876 716. O odeslání balíčku nás informujte nejpozději v den odeslání na e-mailu obchod@prozdravotniky.cz.

Jakmile k nám balíček dorazí, zkontrolujeme jej. Pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze na účet, nebo odešleme nový požadovaný produkt.

 

Reklamace

Pokud vám dorazilo zboží poškozené nebo nekompletní, napište nám na  obchod@prozdravotniky.cz . Do e-mailu uveďte:

  • jméno a příjmení
  • číslo objednávky
  • popis vady spolu s fotografií
  • e-mail a telefon

Tento přímý způsob komunikace velice urychlí celý reklamační proces. Pokud se nedohodneme jinak, zboží nám pošlete na adresu D&H Solutions s.r.o., Za Žoskou 383, Nymburk, 288 02 společně s vyplněným Reklamačním formulářem. Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů a postupujeme dle našeho reklamačního řádu – více zde.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.